Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  بذر گل شقايق بذر گل شقايق

گل و گیاه ظرافت

گل شقايق

گل شقايق

بهترين روش كاشت شقايق در منزل و تكثير آن كاشت از طريق بذر گل شقايق است. مراحل كاشت شقايق در گلدان به شرح زير است. بذر گل شقايق كوچك است و مي‌توان آن را در گلدان‌هاي مستطيلي شكل به تعداد چند عدد در هر گلدان كاشت. خاك گلدان را به‌صورت شياري با عمق نيم تا يك سانتي‌متر گود كنيد و خريد بذر گل شقايق را داخل شياري كه ايجاد كرده‌ايد، بكاريد و روي آن‌ها را با لايه نازكي از مخلوط خاك و كود بپوشانيد.

نگهداري از گل شقايق بسيار راحت است و در مزارع كشاورزي اين گل را جزو علف‌هاي هرز طبقه‌بندي مي‌كنند. شرايط محيطي موردنياز گل شقايق عبارت‌اند از:

خاك: شقايق در خاك‌هاي حاصلخيز با زهكشي مناسب بهترين رشد را دارد. براي كاشت شقايق در گلدان، مخلوطي از خاك باغچه به همراه خاك‌برگ پيشنهاد مي‌شود.

آبياري: گل شقايق از گياهان مقاوم به خشكي است و به آبياري كمي نياز دارد. آبياري را زماني انجام دهيد كه در فاصله بين دو آبياري خاك گلدان خشك شده باشد.

نور: گل شقايق به نور كافي و كامل خورشيد براي رشد مناسب نياز دارد.

دما: دماي ۲۱ درجه سانتي‌گراد بهترين دما براي رشد گياه است. با اين وجود گل شقايق تا دماي ۱۵- درجه سانتي‌گراد را تحمل مي‌كند.

براي خريد بذر گل شقايق و ساير بذرها به فروشگاه بذر ظرافت مراجعه فرماييد. همچنين از راه‌هاي زير نيز مي‌توانيد محصولات ما را ملاحظه و خريد نماييد:

۱- مراجعه به صفحه اينستاگرامي به آدرس:

https://www.instagram.com/zerafat.shop/

۲- مراجعه به كانال تلگرامي به آدرس:

https://t.me/zerafat_shop

۳- تماس با شماره موبايل: ۰۹۱۳۵۵۵۵۸۳۳


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/7/1 ساعت: ۲۱ توسط:zerafatcom2 :